Wednesday, March 30, 2011

Wajah Kesayangan Hamba :)

wajah kesayangan hamba <3
inilah wajah2 yang menceriakan hari2 sy <3
sy terlalu syg kn mereka <3


Nanny kesayangan saya <3
sanggup melayan kerenah cucu dea yg 3 org ni :)
nenek , i love you ...


Daddy kesayangan saya <3
saya anak abah :)
muke kami same tak ?
muehehehe ,
abah , akak sayang abah ,


Mummy kesayangan saya <3
saya anak mama saya jugakk :)
apa2 kemahuan anak2 sume diturutkan :)
mama tempat sy cite kan segala masalah sy :)
apa2 cite baru , mama org first yg akn thu ,
mama sy sgt sporting :)
mama , akak sayang mama .


Adik kesayangan saya <3
aku sayang kau lah dek ..
kau adik terbaek ku ,
ape2 pon , kau awesome .
eyna , akak sayang eyna ..


adik bongsu kesayangan saya <3
aku syg kau yaya :)
bdk kecik yg suke sakat akak2 dea ,
muehehehe , 
adik yg kuat merajok , kuat menangis bdk kecik ni :DD
adik yg kuat melaram jgk ni .
yaya , akak sayang yaya ..

inilah wajah2 kesayangan sy,
saya tersangat sayang kan mereka ...


saya pon nk enterprem jgk ni..
:D

p/s : saya rindu arwah atok sy , sy xde gmba arwah ...
rindu arwah atok :')
semoga roh nye dicucuri rahmat , dan ditempatkan dikalangan orang2 beriman ...
al-fatihah ....

as salam ............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...